Ogłoszenie o naborze na stanowisko głównej księgowej w ADM sp. z o.o. w Chełmku
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ w spółce komunalnej, Administracji Domów Mieszkalnych sp. z o.o. w Chełmku
Prezes Zarządu Administracji Domów Mieszkalnych sp. z o.o. w Chełmku ul. Piłsudskiego 8 ogłasza nabór na stanowisko Głównej Księgowej w kierowanej przez siebie spółce.
Miejsce pracy: siedziba Administracji Domów Mieszkalnych sp. z o.o w Chełmku ul. Piłsudskiego 8. Wymiar czasu pracy: cały etat.
Wymagania kwalifikacyjne:
1) wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karne skarbowe,
- wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość),
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- komunikatywność i umiejętność pracy indywidualnej oraz w zespole,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych, płacowych i ZUS, wiedza związana z funkcjonowaniem spółek prawa handlowego, w tym spółek z udziałem jednostek samorządu terytorialnego, znajomość regulacji prawnych związanych z gospodarką mieszkaniową, w szczególności ustawy o własności lokali, ustawy o ochronie praw lokatorów (...) oraz aktów prawnych pokrewnych, umiejętność obsługi komputera (pakiet MS OFFICE).
2) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, m.in.:
- prowadzenie całokształtu zagadnień finansowo – księgowych oraz sprawozdawczości spółki,
- analiza operacji gospodarczych i finansowych będących w zakresie działania spółki,
- współpraca z bankami oraz innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie działania spółki,
- przygotowywanie projektów planów finansowych dla zasobu mieszkaniowego (wspólnot mieszkaniowych),
- organizacja, nadzór i koordynowanie działań podległych stanowisk pracy; współpraca w zakresie rozliczania mediów w zasobie mieszkaniowym, uczestniczenie w zwoływanych zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
- prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie zgodnym z aktualnymi wymogami prawnymi,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, przeprowadzanie inwentaryzacji,
- realizacja innych działań w zakresie obowiązujących regulacji prawnych oraz występujących potrzeb.
3) Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
- niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karne skarbowe,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2019.1781),
- posiadanym obywatelstwie polskim,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku.
3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*.
4) Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie siedziby spółki, Chełmek ul. Piłsudskiego 8 lub przesłać pocztą na adres: Administracja Domów Mieszkalnych sp. z o.o. w Chełmku, ul. Piłsudskiego 8, 32-660 Chełmek.
- Dokumenty aplikacyjne powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia, jakiego naboru dotyczą.
- Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 września 2022 roku.
- O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia/wpływu do spółki.
- Aplikacje, które wpłyną do spółki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- W celu powiadomienia kandydatów o terminie rozmowy kwalifikacyjnej prosimy o podanie numeru telefonu.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Chełmek, 06.09.2022 r.
Sławomir Kalemba
Prezes Zarządu ADM sp. z o.o.
w Chełmku
* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.