Ogłoszenie o naborze na stanowisko głównej księgowej
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ w spółce komunalnej, Administracji Domów Mieszkalnych sp. z o.o. w Chełmku.
Prezes Zarządu Administracji Domów Mieszkalnych sp. z o.o. w Chełmku ul. Piłsudskiego 8 ogłasza nabór na stanowisko Głównej Księgowej w kierowanej przez siebie spółce.
Miejsce pracy: siedziba Administracji Domów Mieszkalnych sp. z o.o w Chełmku ul. Piłsudskiego 8, Wymiar czasu pracy: cały etat.
Wymagania kwalifikacyjne:
1) wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karne skarbowe,
d) wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość),
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
f) komunikatywność i umiejętność pracy indywidualnej oraz w zespole,
g) znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych, płacowych i ZUS, wiedza związana z funkcjonowaniem spółek prawa handlowego, w tym spółek z udziałem jednostek samorządu terytorialnego, znajomość regulacji prawnych związanych z gospodarką mieszkaniową, w szczególności ustawy o własności lokali, ustawy o ochronie praw lokatorów (...) oraz aktów prawnych pokrewnych, umiejętność obsługi komputera (pakiet MS OFFICE).
2) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, m.in.:
- prowadzenie całokształtu zagadnień finansowo – księgowych oraz sprawozdawczości spółki,
- analiza operacji gospodarczych i finansowych będących w zakresie działania spółki,
- współpraca z bankami oraz innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie działania spółki,
- przygotowywanie projektów planów finansowych dla zasobu mieszkaniowego (wspólnot mieszkaniowych),
- organizacja, nadzór i koordynowanie działań podległych stanowisk pracy; współpraca w zakresie rozliczania mediów w zasobie mieszkaniowym, uczestniczenie w zwoływanych zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
- prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie zgodnym z aktualnymi wymogami prawnymi,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, przeprowadzanie inwentaryzacji,
- realizacja innych działań w zakresie obowiązujących regulacji prawnych oraz występujących potrzeb.
3) Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karne skarbowe,
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
c) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2019.1781),
d) posiadanym obywatelstwie polskim,
e) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku.
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*.
4) Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie siedziby spółki, Chełmek ul. Piłsudskiego 8 lub przesłać pocztą na adres: Administracja Domów Mieszkalnych sp. z o.o. w Chełmku, ul. Piłsudskiego 8, 32-660 Chełmek.
2) Dokumenty aplikacyjne powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia, jakiego naboru dotyczą.
3) Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 sierpnia 2022 roku.
4) O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia/wpływu do spółki.
5) Aplikacje, które wpłyną do spółki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
6) W celu powiadomienia kandydatów o terminie rozmowy kwalifikacyjnej prosimy o podanie numeru telefonu.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Chełmek, dnia 10.08.2022 r.
Sławomir Kalemba
Prezes Zarządu ADM sp. z o.o. w Chełmku
* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.