Urząd Miejski w Chełmku zamknięty dla bezpośredniej obsługi klienta
Od najbliższego poniedziałku, tj. 16 marca, budynek Urzędu Miejskiego w Chełmku będzie dostępny wyłącznie dla pracowników. Prosimy by załatwianie spraw urzędowych odłożyć w czasie.
Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu będzie można złożyć elektronicznie bądź poprzez wrzucenie koperty do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w pobliżu wejścia do Urzędu.
Wyjątkiem będzie rejestracja bieżąca zgonów oraz sporządzanie aktów zgonu. Burmistrz Chełmka apeluje, by z urzędnikami kontaktować się za pośrednictwem Internetu i telefonicznie.
Informacja dla interesantów Urzędu Miejskiego w Chełmku.
Szanowni Państwo,
Burmistrz Chełmka informuje, że w związku epidemią koronawirusa i z zamknięciem z tego powodu Urzędu Miejskiego w Chełmku dla bezpośredniej obsługi klienta wszelkie sprawy można załatwić poprzez:
1. platformę ePUAP,
2. kontakt telefoniczny z urzędem pod numerami telefonów: 33 844 90 00 do 10,
3. faksem: 33 844 90 19,
4. poprzez kontakt za pomocą e-maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
5. poprzez wypełnienie wniosku w formie papierowej i jego wrzucenie do odpowiedniego pojemnika znajdującego się w wydzielonej strefie, w budynku Urzędu Miejskiego w Chełmku.
W wydzielonej strefie, w budynku Urzędu Miejskiego przy drzwiach wejściowych znajduje się telefon dla petentów z możliwością wykonywania połączeń do wszystkich komórek i pracowników Urzędu.